מעמד מסיבת החומש נערך בתלמוד תורה "נטעי תורה" שבשכונת בית וגן, בראשות הרב שלמה מלול, בהשתתפות מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפראני שליט"א, הרב משה פטרובר, הרב אברהם וועג ורבני השכונה, אשר באו ליטול חלק בשמחתם של ילדי החמד העושים את צעדיהם הראשונים בלימוד התורה הקדושה.
במשאו עמד רבי שלמה ידידיה זעפראני על מעלת החינוך הטהור ועל הזכות הגדולה להעמיד דור של בני תורה כבר משנותיהם הראשונות. בדבריו שיבח את תלמוד התורה על רמתו הגבוהה ועל דרכו החינוכית, והביע את התפעלותו מאיכותו ומהישגיו.
עוד הרחיב הגאב"ד על המהפכה התורנית המתחוללת בשכונת בית וגן ובירושלים כולה בשנים האחרונות, עם הקמתם והתבססותם של תלמודי תורה איכותיים לבני אברכים, המעניקים חינוך תורני ברמה גבוהה לצד השקעה חינוכית בלתי מתפשרת.
בין היתר ציין את תלמוד תורה "נטעי תורה" כאחד מהמוסדות האיכותיים והמובילים בירושלים, לצד מוסדות נוספים כדוגמת "מוסדי עולם", "עמלי התורה", "קהילות יעקב" ותלמודי תורה נוספים, אשר יחד מחוללים שינוי משמעותי בעולם החינוך התורני, בקביעת רף חדש של איכות חינוכית ותורנית שלא היה מוכר בעבר בציבור החרדי.
המשתתפים יצאו מן המעמד בתחושת התרוממות ושמחה, מתוך תפילה כי ילדי החמד ימשיכו לעלות מחיל אל חיל בתורה וביראת שמים, ויגדלו לתפארת הוריהם, רבותיהם וכלל ישראל.








