מלחמתה של תורה: מאות אברכים סיימו יחד את הש"ס בצפון הארץ

מאות אברכים התקבצו מערי הצפון יחד בעיר טבריה, לסדר לימוד מיוחד בו סיימו יחד כולם את הש"ס לתוספת חיזוק בכוח התורה
סיום הש''ס בצפון הארץ
סיום הש''ס בצפון הארץ
בצל המלחמה הקשה, התכנסו יחד מאות אברכים לסדר לימוד מיוחד בו סיימו כולם יחד את הש"ס, כאשר כל אברך לוקח על עצמו מספר דפי גמרא ובכך כולם יחד עושים סיום הש"ס מהחל עד כלה תוך סדר לימוד אחד.
מעמד זה אשר נערך השבוע בקהילות האברכים בעיר הינו המשך למעמד האדיר שהתקיים בחודש אב, בו סיימו כאלף אברכים את הש"ס בבלי וירושלמי ביום אחד, כאשר במעמד הסיום השתתפו גדולי ישראל ובראשם מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפראני שליט"א.
בראש המערכת ניצב במסירות הגאון רבי שלמה שרביט שליט"א רב קהילת בני תורה כדורי, וראש כולל להוראה ודיינות ואב"ד שמחת יעקב ירושלים – טבריה, ובשיתוף הארגון "בעזרת ה'" אשר השקיע מאמצים כבירים בכדי להפיק את המעמד הגדול ברוב פאר והדר.
בסיום המעמד חולקו מלגות למאות האברכים בסך כולל של קרוב למיליון ש"ח, כאשר מלבד זאת בימים אלו מחולקים למאות משפחות בעיר טבריה סלי מזון מכובדים לקראת חג הסוכות.
במעמד נשא דברים הגר"ש שרביט שליט"א והעלה את המחויבות של בני התורה להתחזק ביתר שאת בלימוד התורה, כאשר שקידתם היא הנוצחת את המלחמה באויבנו הקמים עלינו לכלותינו, ותעמוד לזכות גם לשמירה על החיילים המחרפים נפשם בשדות הקרב. והדגיש כי האחריות גדלה שבעתיים בהיות בני התורה ועמלי התורה מועטים, כשכל אחד ואחד נתבע להתאמץ בכל כוחו וביתר שאת.

הגאון רבי שלמה שרביט שליט"א במעמד

מרן הגאב"ד באירוע שהתקיים בחודש אב
סיום הש''ס בצפון הארץ
סיום הש"ס בצפון הארץ
סיום הש''ס בצפון הארץ
סיום הש"ס בצפון הארץ
סיום הש"ס בצפון הארץ
סיום הש"ס בצפון הארץ

אולי יעניין אותך גם
הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
עוד כותרות
דילוג לתוכן