התרגשות מיוחדת אפפה את עיר התורה בני ברק בשבת האחרונה, עם הגעתו של מרן הראשון לציון רבי יצחק יוסף שליט"א, אשר בא לשבות במוסדות "יביע אומר" לרגל שמחת השבת חתן לנכדתו. יחד עמו שהה בשבת גם מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א, שהשתתף בשמחת המשפחה.
כשעה קודם כניסת השבת נערך במוסדות "יביע אומר" מעמד קבלת פנים מרגש לכבוד מרנן הראשונים לציון. את פניהם קיבלו רב העיר בני ברק הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, ראש המוסדות וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יגאל כהן שליט"א, סגן ראש העיר הר' שלמה אלחרר, רבני המוסדות וקהל רב שבא לחלוק כבוד לתורה ולנושאי דגלה.
במהלך המעמד בירכו המשתתפים את מרן שליט"א לרגל השמחה המשפחתית, והביעו את שמחתם על הזכות לארח את מרנן הראשונים לציון לשבת מרוממת של תורה, תפילה והתרוממות רוח בהיכל המוסדות.
















