כנס מיוחד לנציגי שיעורי "אור החיים" בישיבות התקיים בעיר אלעד בהשתתפות נציגים מכל רחבי הארץ, המלווים את פעילות לימוד תורת האור החיים הקדוש בישיבות הגדולות, בישיבות הקטנות ובכוללים.
במהלך הכינוס הוצגו נתוני הפעילות, מהם עולה כי כיום פועלים 126 שיעורים קבועים בישיבות הגדולות, לצד עשרה שיעורים בישיבות קטנות. כן נסקרה התפתחותו של מיזם חדש במסגרתו ממשיכים בוגרי הישיבות את פעילותם גם לאחר נישואיהם, באמצעות שיעורים ומסגרות לימוד בכוללים ובקהילות, כאשר כיום פועלות כבר שבע עשרה מסגרות אברכים ברחבי הארץ.
בדברים שנשאו במהלך המעמד הודגשה הזכות שבהפצת תורתו של האור החיים הקדוש, לצד הקריאה לקיים הילולות מכובדות לכבוד יום ההילולא, בשילוב לימוד מתורתו וסעודות מצווה לכבודה של תורה.
בין המשתתפים במעמד: הגאון הגדול רבי יוסף לסרי שליט"א ראש ישיבת "אש התלמוד", אשר הגיע במיוחד זמן קצר לאחר שובו מחו"ל, הגאון רבי ברוך עוקשי שליט"א רב קהילות האברכים באלעד, הגאון רבי מרדכי כהן ראש ישיבת "ממלכת כהנים", ראשי הכוללים הרה"ג שריה נהרי והרה"ג אשר אלמליח ועוד.
הגר"י לסרי עמד בדבריו על גודל הזכות שבמפעל, וציין כי מאחורי כל אחד ממגידי השיעורים עומדים עשרות בני ישיבות, כך שלמעלה משלושת אלפים בחורים זוכים ללמוד מדי שבוע מתורת האור החיים הקדוש.
גם ראש עיריית אלעד הר' יהודה אבוטבול השתתף בכינוס והביע את הערכתו לפעילות הענפה היוצאת מן העיר לכל רחבי הארץ. בדברי תודה מיוחדים הוזכרו תמיכתו המתמשכת של ראש העיר וכן פעילותו של עוזרו, ר' מרדכי בר מוחה, המסייע לקידום המיזמים השונים בתחום הפצת תורת האור החיים הקדוש.
מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפראני שליט"א, שנבצר ממנו להשתתף עקב שהותו בחו"ל, שיגר את ברכתו למעמד.
לקראת סיום הכינוס נערך חידון מקיף בתורת האור החיים הקדוש, ובו זכו המשתתפים בפרסים כספיים. כמו כן חולקו ספרים רבים ובהם מהדורות שונות של ספרי האור החיים הקדוש, ספרי ביאור ומחשבה סביב תורתו, וכן המהדורה החדשה של הספר "אור החיים המאיר" הכוללת מדור חדש בשם "זכות חיים".
בסיום המעמד קיבלו הנציגים סיוע להמשך הפעילות בישיבות ובמסגרות הלימוד השונות, כאשר סך התמיכות שחולקו עמד על למעלה משנים עשר אלף וחמש מאות שקלים.















