קהל רב של מרנן ורבנן, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים, אדמו"רים ואישי ציבור השתתף בשמחת נישואי נכדתם של מרנן הראשונים לציון הגרש"מ עמאר והגר"י יוסף, בת הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א ר"י 'אוהל יוסף', אשר התקיימה ברוב פאר והדר.
את סידור החופה והקידושין ערך הסבא מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א. שתי הברכות הראשונות נאמרו על ידי הסב, מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א. את הברכה השלישית בירך הגה"צ רבי ניסים בן שמעון שליט"א, את הברכה הרביעית ראש הישיבה הגאון האדיר רבי מנשה תופיק אביעזרי שליט"א, את הברכה החמישית הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א, את הברכה השישית נשא מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפראני שליט"א, ואת הברכה השביעית בירך ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א.
במהלך השמחה הגיעו לאחל מזל טוב מאות רבנים, ראשי ישיבות, דיינים וגדולי תורה מכל רחבי הארץ, אשר באו להשתתף בשמחתן של המשפחות הרמות ולכבד את המעמד.
האולם היה גדוש במשתתפים, והאירוע התנהל באווירה מרוממת של כבוד התורה, מתוך שמחת מצווה וריבוי קידוש שם שמים, כאשר רבים מן המשתתפים בירכו את בני המשפחה בברכת "בניין עדי עד" ובאיחולים לראות דורות ישרים ומבורכים ההולכים בדרך התורה והיראה.








