אלפי רכבים יצאו ממוקדים שונים ברחבי ארץ הקודש לעבר כלא 10 בבית ליד, במסגרת מחאת ההזדהות עם בני הישיבות ועולם התורה.
חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה שליט"א, שנשאל האם ראוי ליישם את מיזם המחאה, השיב בהתלהבות: "זה מצוין, זו חובה! אולי בזה נזכה לקיים את חובת המחאה, זה מצוין מצוין!".
במקביל, מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א הורה כי מי שבאפשרותו להצטרף למחאה רשאי לעשות כן. עם זאת, לעת עתה לא פורסמה הוראה לאברכי הכוללים לעזוב את סדרי הלימוד ולהשתתף במחאה, ומשכך אברכי הכוללים אינם צפויים להצטרף אליה.
מארגני המחאה מדווחים על היענות רחבה מכל רחבי הארץ, כאשר אלפי כלי רכב עושים את דרכם לאזור כלא 10. בשל היקף ההשתתפות הגדול צפויים עומסי תנועה כבדים ביותר בצירים מרכזיים ובאזורים שונים ברחבי הארץ בשעות הקרובות.








