בפגישה שנערכה במעונו של מרן הגאב"ד סקר הרב בן עמרם את ההתפתחות המרשימה של הציבור הספרדי בטלז סטון בשנים האחרונות, ואת המהפכה התורנית המתחוללת בעיר, הכוללת הרחבת מוסדות התורה, חיזוק חיי הקהילה, ריבוי שיעורי תורה ופעילות רוחנית ענפה עבור בני התורה ובני המשפחות.
במסגרת זו הוצגה בפני מרן הגאב"ד היוזמה להקים בית הוראה קבוע בעיר, אשר ישמש כתובת תורנית והלכתית לתושבים, ויעניק מענה במגוון תחומי ההלכה וההנהגה לציבור ההולך וגדל.
מרן הגאב"ד הביע את שמחתו לנוכח התפתחות עולם התורה בטלז סטון ואת ההתחזקות המתמדת של הציבור הספרדי במקום, ונענה לבקשה לעמוד בנשיאות בית ההוראה החדש.
בדבריו בירך מרן הגאב"ד את הרב בן עמרם ואת כלל העוסקים במלאכה, ואמר כי חפץ ה' בידם יצלח להקים מקום של תורה והוראה אשר יאיר את דרכם של רבים, ירבה כבוד שמים ויביא תועלת מרובה לציבור כולו.





