מעמד מרשים התקיים בבית שמש עם הנחת אבן הפינה לבניין החדש של תלמוד תורה "וזאת ליהודה" ברמת בית שמש ג', בהשתתפות רבני העיר, אישי ציבור, הנהלת המוסד, צוות המחנכים, הורים ותלמידים.
מנהל התלמוד תורה, הרב יצחק שטוב, עמד בדבריו על החזון החינוכי העומד בבסיס המוסד ועל השאיפה להעמיד דור של בני תורה המבקשים "לעשות נחת רוח למלכנו". בדבריו הודה לראש העיר הרב שמואל גרינברג על מעורבותו בקידום הבנייה, וכן לראש המוסדות הרב יוסף גראמה על עשרות שנות פעילותו למען רשת הת"תים "וזאת ליהודה".
ראש העיר הרב שמואל גרינברג ציין את היכרותו הקרובה עם המוסד ומנהליו, והביע תקווה כי הבניין החדש יושלם לקראת שנת הלימודים תשפ"ח, תוך הדגשת ההשקעה העירונית והליווי הצמוד של הפרויקט.
בשלב המרכזי של המעמד כובדו רבני העיר, ראש העיר וחברי העירייה ביציקת המלט לאבן הפינה, מתוך תפילה להצלחת הבנייה ולהמשך פריחת התורה במקום.
את המשא המרכזי נשא מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, שעמד על חשיבות החינוך מתוך קשר הדוק ושיתוף פעולה בין ההורים למחנכים, והגדיר זאת כ"אבן הפינה" האמיתית לבניית עולמו הרוחני של כל תלמיד. בסיום דבריו נשא תפילת תהילים נרגשת להצלחת המוסד ותלמידיו.
המעמד נחתם בריקודי שמחה של הורים, תלמידים ואנשי הצוות, מתוך הודאה לבורא עולם על התקדמות הבנייה והציפייה להשלמת משכן התורה החדש.












































