באנר תרומה
אמירה דרמטית:

הגה"צ רבי ניסים בן שמעון: "הפוגעים בכבוד התורה עוד יתחרטו על מעשיהם!"

בכינוס חירום של רבני הקהילות בבית המדרש "הליכות משה" בבני ברק נשא הגה"צ רבי ניסים בן שמעון שליט"א דברים חריפים נגד הפגיעה בעולם התורה ובכבוד תלמידי החכמים. בדבריו הזהיר מפני חומרת ביזוי התורה ואמר כי העומדים מאחורי המהלכים נגד בני התורה עוד יראו שאין הצלחה במלחמה בתורה

בכינוס החירום של רבני הקהילות שנערך בבית המדרש "הליכות משה" בבני ברק, השתתפו רבנים, ראשי קהילות ואישי ציבור שהתכנסו לדון בשורת הנושאים העומדים על סדר יומו של עולם התורה בתקופה האחרונה.

במהלך המעמד נשא דברים הגה"צ רבי ניסים בן שמעון שליט"א, שעמד על חומרת הפגיעה בכבוד התורה ובמעמדם של תלמידי החכמים. בדבריו הזכיר את מאמר חז"ל: "כל המבזה תלמידי חכמים – אין רפואה למכתו", והתריע מפני ההשלכות הרוחניות של ביזוי התורה ולומדיה.

בהמשך דבריו התייחס למובילי המהלכים נגד בני התורה ועולם הישיבות, ואמר כי אלו הפועלים נגד התורה עוד ייווכחו כי אין הצלחה במאבק נגד לומדיה, וכי סופם להתחרט על מעשיהם.

עוד השתתפו במעמד הגאון רבי שבתאי לוי שליט"א, ראש בית המדרש ורב שכונת רמת אהרן בבני ברק, הגאון רבי ליאור גלזר שליט"א ורבנים נוספים. הכינוס נחתם בקריאה לחיזוק כבוד התורה ולעמידה איתנה לימין עולם הישיבות ובני התורה.

היית באירוע מעניין? יש לך מה לספר לנו?

שלח את הידיעה כעת למייל האדום: kotel@mizrach.co.il או כנס לדף שליחת ידיעות >>

הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
עוד כותרות:
אולי יעניין אותך גם:

מסיבת אותיות לת"ת 'עמלי התורה' סניף צפת

'יסודות הכותל'

חדש בכותל! טורי דעה מחכימים מטובי הכותבים במגוון סוגיות יסוד, אקטואליה, חינוך, הגות, יהדות ועוד

התעדכן לפני כולם!

בערוץ החדש של כותל המזרח, תקבל את כל העדכונים אונליין + סרטונים בלעדיים!

הישאר מעודכן!

הירשם לעדכון השבועי וקבל את תקציר העדכונים למייל מדי שבוע. תוכל להסיר את עצמך בכל עת!