מעמד רב רושם התקיים בתלמוד תורה “כאייל תערוג” בחומת שמואל בירושלים, כאשר עשרות מתלמידי הגנים חגגו את מסיבת הסידור והחומש בהשתתפות רבנים, הנהלת רשת בני יוסף, הורים, אנשי ציבור ואורחים רבים שבאו לחלוק כבוד לילדי החמד ביום כניסתם לעולמה של תורה ותפילה.
המעמד נפתח באמירת פרקי תפילה ובשירת שירי תורה, כאשר התלמידים ריגשו את המשתתפים בשירתם ובאהבת התורה שניכרה בהם. בהמשך קיבלו הילדים את הסידורים והחומשים.
בין המשתתפים במעמד נמנו סמנכ”ל רשת בני יוסף, הרב ישי יזדי, וצוות הפיקוח של הרשת, שהגיעו להביע את הערכתם לפעילות החינוכית הענפה הנעשית במוסד.
סמנכ”ל רשת בני יוסף, הרב ישי יזדי, ציין בדבריו כי מוסדות “כאייל תערוג” הם “פינה חמה בלבה של רשת בני יוסף”, והדגיש כי הרשת רואה חשיבות רבה בהמשך פיתוחו של המוסד ובהענקת כל הדרוש להצלחתו ולהצלחת תלמידיו.
מנכ”ל המוסדות, הרב אלירן סומך, בירך את התלמידים ובני משפחותיהם, והביע את הערכתו לצוות החינוכי ולהורים על השותפות המלאה בחינוך הילדים. הרב סומך הדגיש כי המראות המרגשים שנראו במעמד הם תוצאה של השקעה יומיומית מתוך מסירות ואהבת התורה, וכי מוסדות “כאייל תערוג” ימשיכו לפעול במסירות להעמיד תלמידי חכמים ובני תורה ההולכים בדרך ישראל סבא.
המעמד נחתם בריקודי שמחה של מצווה, כאשר תלמידי המכינה לישיבה קטנה, העולים בשנת הלימודים הקרובה לישיבות הקטנות, רקדו עם ילדי הגנים, כשכל תלמיד בוגר מלווה תלמיד צעיר, מחזה מרנין לב שסימל את רציפותה של שרשרת התורה ואת המשך צמיחתם של ילדי “כאייל תערוג” בדרך התורה והיראה.









