מחפשים מרצה או דרשן? המיזם הזה יעשה לכם סדר

ארגון 'ודרשת היטב' המתווך בין גבאים לדרשנים בדרשות ליל שבת, מרחיב כעת את פעילותו גם לישיבות
ודרשת היטב - מרצים ודרשנים לבתי כנסת וישיבות
ודרשת היטב - מרצים ודרשנים לבתי כנסת וישיבות

איגוד הדרשנים 'ודרשת היטב' מרחיב את פעילותו גם לישיבות בין הזמנים ולקעמפים.

כשרואים מודעה על דרשה בליל שבת, לא כולם יודעים כמה זמן השקיע גבאי בית הכנסת המסור כדי למצוא את הדרשן ולבדוק שאכן הוא מתאים לקהל היעד וגם לגוון בין הדרשנים, מה שבאמת מהווה נטל על הגבאי.

היה מי שהרים את הכפפה ובתמיכתו ועידודו של הגאון הרב אליהו בייפוס שליט"א רב משמרת השבת שידיו רב לו בזיכוי הרבים במגוון דרכים, הוקם בברכת גדולי ישראל איגוד הדרשנים 'ודרשת היטב' המאגד את הדרשנים לרשימה מסודרת, מה שמיקל מאד על הגבאים למצוא דרשנים במגוון נושאים תוך כדי התאמה מלאה לסגנון הדרשות אותו הם מבקשים עבור קהילתם, ומקבלים את השירות ללא תשלום כלל.

הפרויקט אכן צבר תאוצה רבה ותוך כמה חודשים הארגון תיווך כחמש מאות מאות דרשות, בעיקר בלילות שבת בבני ברק בין קבלת שבת לתפילת ערבית, על רבני הארגון נמנים כששים רבנים שהופיעו כבר בכמאה בתי כנסיות ברחבי ב"ב אך גם בימי חול המועד פסח ובכל ימות השבוע כפי הביקוש. לאחר מכן הרעיון הורחב שגם רבנים שבאים לשבות בב"ב, מקורביהם יוכלו לפנות מבעוד מועד ולדאוג לשבצם כפי כבודם במקומות המתאימים.

רבני הארגון הינם ממגוון רחב מכל העדות והחוגים ובגילאים שונים, עם מגוון רחב של סגנונות של דרשות בהלכה ובאגדה בעיון ובבקיאות, בנושאים אקטואלים ובנושאים שאנו כבר מצפים שיהיו אקטואלים, כשרבנים רבים שהצטרפו לארגון לא העלו על דעתם שכ"כ מהר יתקיים בהם דברי חז"ל שת"ח אין להם מנוחה ובכל ליל שבת הינם צועדים למקום אחר להשמיע את תורתם בפני ציבור גדול המאזין בשקיקה לדבריהם.

כעת המיזם הורחב אף להזמנת הרבנים לדרשות בישיבות בין הזמנים ובקעמפים במגוון נושאים, ניתן לקבל את רשימת הרבנים ותחום התמחותם במייל zx0527103930@gmail.com כמו כן ניתן לקבל יעוץ והכוונה בעניין בטל' 055-6770051

אולי יעניין אותך גם
הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
עוד כותרות
דילוג לתוכן