מעמד סיומים וגיבוש בקהילת חניכי הישיבות רמה ד' בית שמש

אחר בין הזמנים גדוש תורה ותפילה ברוב עם בקהילה המפוארת, נערך ערב גיבוש ייחודי בשירה ובזמרה לקראת פתיחת זמן קיץ.

קהילת 'חניכי הישיבות' אשר הוקמה לפני כשנתיים בשכונת רמת בית שמש ד', נודעה זה מכבר כמגדלור רוחני המפאר את השכונה, בימי חול שבת ומועד בהם נאספים כל הצורבי דרבנן אברכים יקרים מסלתה ושמנה של ציבור בני התורה תחת החממה הרוחנית המיוחדת בבית המדרש אשר מספק לכל מבקש השם את הצריך לו.

בית המדרש מחזיק שלושה מסגרות של כולל ערב ובכל יום נאספים כמאה לומדים לשקוד ולעמול בתורה כמו כן ביהמ"ד מחזיק כולל שישי וכולל ותיקין מפואר. כאשר אך לאחרונה הסתיימה בהצלחה מגבית 'אוצרך אמלא' בה נאספו כרבע מיליון ש"ח עבור אוצר הספרים אשר התמלא בתוך תקופה קצרה במיטב הספרים של ההוצאות המובחרות חדשים גם ישנים ב-מ' עמודות מפוארות. וב"ה שהעמל נשא פירות ולומדים רבים מכלל רחבי השכונה גודשים את בית המדרש יומם וליל עד השעות הקטנות של הלילה והוגים בתורה הקדושה בהרווחה ובישוב הדעת.

בכל בין הזמנים מתקיים בביהמ"ד ישיבת בין הזמנים מפוארת כאשר במהלכו מתלכדים יחד כל בני הקהילה לערב גיבוש מרומם ומאחד את הלבבות בדיבוק חברים לסיומי מסכתות אשר נלמדו בשקידה ובעמל רב ע"י אברכי ובחורי הקהילה היקרים במשך הזמן.

הערב המרומם בבין הזמנים של ניסן התקיים הפעם ביער חשוך בסמיכות לבית שמש בהשתתפות מרשימה של כלל בני הקהילה, מסלתה ושמנה של בני התורה בעירנו.

בתחילה נשא דברים רב הקהילה הגאון רבי סעדיה אלפון שליט"א בחשיבות האחדות והערבות ההדדית הקיימת בקהילה, ובירך את כל העוסקים בהפקת הערב המיוחד.

לאחר סיומי המסכתות אשר סיימו חשובי האברכים ישבו יחדיו בני הקהילה סביב שולחנות ערוכים ברוב פאר והדר לסעודה דשנה כשלמה בשעתו, ולאחר מכן התקיים זיץ אל תוך השעות הקטנות של הלילה של שירי רגש וכיסופים לאור המדורה.

בני הקהילה אשר יצאו מערב זה בתחושת התרוממות והתעלות הביעו את התפעלותם מהצלחת המעמד המרגש והודו לגמ"ח שערי יושר על נתינת החסות לערב מרומם זה, ועל עזרתו המרובה לכל ענייני הציבור והקהילות הנצרכים בכלל, ובסיועו הגדול לקיום הערב בפרט, וכן לכל העוסקים במלאכה אשר עמלו רבות להפקת הערב המושלם, תהי משכורתם שלמה מעם ה'.

אולי יעניין אותך גם
הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
עוד כותרות
דילוג לתוכן