מעמד כבוד התורה נערך בת"ת "דרכי תורה" ברכסים לרגל סיומו של מבצע "ושיננתם", במסגרתו למדו, שיננו ונבחנו התלמידים מדי שבוע על הסוגיות הנלמדות, אצל בוחן הת"ת הרב ישראל בן ציון שליט"א.
אולם המתנ"ס ברכסים התמלא בהורים, תלמידים ובני משפחה שבאו ליטול חלק בשמחת התורה. במהלך המעמד עלו תלמידי כיתה ח' לסיום מסכת תענית בבקיאות, תלמידי כיתה ב' הציגו את ידיעותיהם בטעמי המקרא, ותלמידי כיתות ד' ו־ו' הנעימו בשירת מקהלת הת"ת.
את המשא המרכזי נשא רב הת"ת, הגאון רבי אברהם לוגסי שליט"א, אשר שיבח את התלמידים על עמלם והתמדתם, והעלה על נס את עבודת הצוות החינוכי בראשות מנהל הת"ת הרב שחר חכימי שליט"א. בדבריו עמד על ההתפתחות המרשימה של המוסד ועל הישגי התלמידים בלימוד התורה ובמידות.
במעמד השתתפו רבני הוועדה הרה"ג רבי ינון גמליאל והרה"ג רבי ציון חכם שליט"א, וכן הרה"ג רבי מאיר פדידה שליט"א, אשר בירכו את התלמידים ואת הנהלת הת"ת על פועלם המבורך.
עוד השתתף באירוע סמנכ"ל רשת "בני יוסף", הרב ישי יזדי שליט"א, שהביע התפעלות מרמת ידיעותיהם של התלמידים ומהיכולת להשיב בעל פה על הסוגיות שנלמדו במהלך השנה, ובירך את ההורים והצוות החינוכי שיזכו לראות רוב נחת ופירות מתוקים מעמלם.
מנהל הת"ת הרב שחר חכימי שליט"א עמד בדבריו על דברי הכלי יקר בפרשת "דבר אל הסלע", והסביר כי תפקיד המחנך הוא לדעת לדבר אל לב הילד גם כאשר הדבר דורש מאמץ וסבלנות, עד שמתגלים הכוחות הטמונים בו ופורצים ממנו מעיינות של תורה ויראת שמים. בדבריו שיבח את התלמידים אשר עמלו לאורך השנה ונבחנו בעקביות בדרכם לגדול כתלמידי חכמים ובעלי מידות טובות.
בסיום הערב חולקו סטים של ספרי קודש למצטייני מסלול "צורבא מרבנן" וספרים נוספים למצטייני מסלול "יניק וחכים" במסגרת מבצע "ושיננתם".
ההורים הביעו את התרגשותם מהישגי הבנים ומהאווירה התורנית המיוחדת השוררת בת"ת, והודו להנהלה ולצוות החינוכי על המסירות הרבה ועל אהבת התורה המושרשת בלב התלמידים.






