מעמד היסוד לכתב העת 'חלק ונחלה' שע"י ביהמ"ד נחלת יוסף באופקים

במעמד רב רושם כתב העת "חלק ונחלה" לעידוד עיונה של תורה יוצא לאור על ידי קהילת חניכי הישיבות נחלת יוסף אופקים

בהשתתפות עשרות אברכים מחשובי הקהילה ורב הקהילה הגאון רבי יוסף אביטל שליט"א, נחנך כתב העת התורני "חלק ונחלה" שע"י ביהמ"ד נחלת יוסף בעיר אופקים. בימים אלו מתנהלת מגבית היסטורית בקהילה למען הקמת בניין של קבע.

שכונת 'רמת השקד' החדשה בעיר אופקים המכונה 'הפרויקט', מאופיינת בבניה חדשה ומושקעת וטיפוח סביבתי מודרני ומתקדם, אשר בו רוכזו יחדיו כמות גדולה של משפחות בני תורה איכותיים. האיזור המטופח לצד מחירן הנוח יחסית של הדירות, מהווים אבן שואבת לאברכים עמלי תורה מרחבי הארץ כולה, המחפשים לקבוע את מקומם ולדור במקום תורה איכותי.

במרכז הפרויקט שוכן בית המדרש "חניכי הישיבות נחלת יוסף" אשר הוקם יחד איתו, ותוך שנים ספורות זכה לפריחה עצומה מאין כמותה, ובית המדרש קיבץ סביבו מעל שלוש מאות משפחות אברכים ובני תורה, מסלתה ושמנה של העיר.

כעת, כחלק מהמאמצים הנערכים בביהמ"ד בגיבוש ציבור האברכים עמלי התורה, וכן לקראת הקמה היסטורית של בניין של קבע ברוב פאר והדר, החליטו גבאי המקום יחד עם ראשי איגוד עמלי התורה המלווים את הקהילה, לחנוך כתב עת ייחודי אשר נקרא שמו 'חלק ונחלה', אשר יחזק את השייכות והחיבור של תלמידי החכמים בשכונה ובעיר כולה אל בית המדרש ביתר שאת.

 

אולי יעניין אותך גם
הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
עוד כותרות
דילוג לתוכן