בכינוס החירום של רבני הקהילות שנערך בבית המדרש "הליכות משה" בבני ברק, השתתפו רבנים, ראשי קהילות ואישי ציבור שהתכנסו לדון בשורת הנושאים העומדים על סדר יומו של עולם התורה בתקופה האחרונה.
במהלך המעמד נשא דברים הגה"צ רבי ניסים בן שמעון שליט"א, שעמד על חומרת הפגיעה בכבוד התורה ובמעמדם של תלמידי החכמים. בדבריו הזכיר את מאמר חז"ל: "כל המבזה תלמידי חכמים – אין רפואה למכתו", והתריע מפני ההשלכות הרוחניות של ביזוי התורה ולומדיה.
בהמשך דבריו התייחס למובילי המהלכים נגד בני התורה ועולם הישיבות, ואמר כי אלו הפועלים נגד התורה עוד ייווכחו כי אין הצלחה במאבק נגד לומדיה, וכי סופם להתחרט על מעשיהם.
עוד השתתפו במעמד הגאון רבי שבתאי לוי שליט"א, ראש בית המדרש ורב שכונת רמת אהרן בבני ברק, הגאון רבי ליאור גלזר שליט"א ורבנים נוספים. הכינוס נחתם בקריאה לחיזוק כבוד התורה ולעמידה איתנה לימין עולם הישיבות ובני התורה.




