ערב גיבוש וחיזוק בקהילת 'אוהל תורה' רמת בית שמש בהשתתפות הגר"מ אביעזרי שליט"א

ערב חיזוק, גיבוש והתלכדות נערך בקהילת 'אוהל תורה' ברמת בית שמש (ה1), בהשתתפות ראש הישיבה הגר"מ אביעזרי שליט"א
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1 (2)
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1 (2)

קהילת 'אוהל תורה' רמב"ש ה'1 אשר הוקמה לפני כשנתיים, ממשיכה לפרוח ולהתעצם, ובס"ד עצומה קנתה לה שם של כבוד במזרח הקהילות בשכונה, ונתייחדה במעלות רבות, אשר כל מי שמצטרף לקהילה חש בזכות העצומה להיות חלק ממנה, וכבר כיום מונה עשרות רבות של אברכים מסלתה ומשמנה של השכונה. גם בימים אלו לא שוקטים הגבאים המסורים ולא עוצרים לרגע את העשייה והפעילות למען הקהילה, ובפרט בתקופה האחרונה חשים בני הקהילה בסייעתא דשמיא מיוחדת, אשר שלב אחר שלב, זוכים להוסיף עוד נדבכים בבניית הקהילה ובהקמת ביהמ"ד כראוי, ולשם כך נתכנסו ובאו כלל חברי הקהילה להודות ולהלל להשי"ת, ולערב גיבוש מיוחד במינו סביב שולחנות ערוכים בכל טוב.

את המעמד פתח הרה"ג עזרא בן שמעון שליט"א ר"מ בישיבות 'באר התלמוד' ו'אור אליצור', ובדבריו עסק בחשיבותה של הקהילה למען עתיד ילדינו, ולמען עתידה של כל השכונה בכלל, שכאשר קהילה כזו מצליחה, הרי היא הופכת את כל השכונה לאבן שואבת עבור בני התורה, ובידנו הדבר.

לאחר מכן נשא דברים הגאון הגדול רבי מנשה תופיק אביעזרי שליט"א ראש ישיבת 'באר יצחק' טלזסטון, אשר מכווין ומדריך את הקהילה והעומדים בראשה בעצה ותושייה, לדעת את הדרך אשר ילכו בה, בכל הנושאים הנדרשים. הר"י התקבל בהתרגשות עצומה ובקול שירה ע"י עשרות משתתפי המעמד האדיר, שהתרגשו ושמחו עד מאוד בבואו. במשאו המרכזי הרחיב הר"י אודות המעלה העצומה לה זוכים בני הקהילה, להיות ממקדשי שמו יתברך אשר גם ברמה ה' למרות כל אתגרי ההתחלה, זוכים להקים כזה מגדלור של תורה באיכות ובכמות שאין דומה לה, ומעמידים בחייל ובגאון קהילה לתפארה עם הניחוחות השמורים לנו מגדולי רבותינו בדורות האחרונים, וזוכים לבנות עוד מקום להשראת השכינה, עוד בית מקדש מעט לה'.. עוד הוסיף הר"י והרחיב במעלת המקימים והמייסדים, אשר כל עתידה של השכונה נקבע לפי העמל וההשקעה כיום, הן בנוגע לקהילה והן בנוגע לכלל השכונה, שכאשר יש בשכונה קהילה כל כך איכותית, זה בוודאי השפעה אדירה על כלל תושבי השכונה וצביונה, הן להווה והן לעתיד. הר"י התפעל רבות מהכוח האדיר שיש לקהילה, באיכות ובכמות, לנוכח הציבור הרב שנכח במעמד (כ"י), ולנוכח האחדות הנפלאה הקיימת בין כלל חברי הקהילה, אשר כל יחיד הוא חלק מכל הבניין של הקהילה, וכן שיבח את העשייה הבלתי פוסקת של הגבאים, אשר בפרט בתקופה האחרונה זכו להתקדם בהמון פרויקטים למען הקהילה. לסיום חיזק את ידי העוסקים במלאכה, ובירך שיזכו לעוד ועוד סייעתא דשמייא להמשיך ולבנות ולהתרחב כמה שיותר, ולהרחיב גבולות הקדושה בשכונה.

לאחר מכן נשא דברים הרה"ג ר' יצחק אמסלם שליט"א, מרבני השכונה ורמב"ש ג', ומו"צ בבית ההוראה המרכזי בשכונה, ובדבריו עסק בחובה המוטלת על כולנו לשמר את המסורת הצרופה, ובאחריות הגדולה שיש לכל אברך על עתיד ילדיו, שבמקום כזה זוכים שהילד מקבל את הצורה הנכונה של תפילה ועבודת ה'. כמו כן במעמד השתתפו ונשאו דברי חיזוק וברכה הנציגים החשובים: הרב איציק אלמליח הי"ו סגן ומ"מ ראה"ע ומחזיק תיק החינוך, וחברי המועצה הרב אהרן כהן הי"ו, והרב שמואל חזן הי"ו, אשר כל העת עומדים לצד ציבור בני התורה בשכונתנו, ובעשיה למען קהילתנו.

בסיום הערב, הציבור יצא מהמעמד בתחושת הודאה גדולה להשי"ת על כל חסדיו עימנו, ומתוך שמחה גדולה על כך שהם חלק מהתופעה הזו של הקהילה האדירה והמיוחדת, קהילת "אוהל תורה".

הגר"מ אביעזרי נואם בכינוס
הגר"מ אביעזרי נואם בכינוס
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1
קהילת אהל תורה רמת בית שמש ה1

 

אולי יעניין אותך גם
הירשם
הודע לי על
guest
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
עוד כותרות
דילוג לתוכן